مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-08سياسي

فجر44| آغاز گازرسانی به روستاهای صعب العبور لاریجان


عملیات گازرسانی به روستاهای بخش لاریجان پس از 44 سال با تلاش دولت سیزدهم در ایام الله دهه فجر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، عملیات گازرسانی به روستاهای بخش لاریجان مازندران پس از 44 سال با تلاش دولت سیزدهم در ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.

فرماندار ویژه آمل در آیین روشن شدن مشعل گازرسانی به روستاهای لاریجان مازندران اظهار کرد: اکنون پنج روستای بخش لاریجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و از آن استفاده دارند.

سیدعباس حسینی افزود: شبکه گذاری عملیات گازرسانی در 13 روستا انجام شده است و پیمانکاران برای نصب انشعابات گاز در بخش لاریجان تلاش فراوان دارند.

وی با اشاره به اینکه بخش لاریجان در دولت های گذشته کمتر دیده شده است، تصریح کرد: قول دادم در دولت سیزدهم لاریجان ویژه دیده شود که این مهم در بسیاری از پروژه های دهه فجر و هفته دولت محقق شد.

رییس شرکت گاز ناحیه آمل در این مراسم اظهار کرد: عملیات گازرسانی به بخش کوهستانی و صعب العبور لاریجان با توجه به سرمای شدید هوا و برودت بسیار سخت ولی با تلاش پیمانکاران و عوامل شرکت گاز عملیات گازرسانی به بخش لاریجان با پیشرفت خوبی همراه است.

رضا علیزاده افزود: عملیات شبکه گذاری گاز طبیعی به پنج روستاهای آبگرم، ملار، امیرآباد، گزانه و اهلینه با اعتبار 60 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| آغاز گازرسانی به روستاهای صعب العبور لاریجان

فجر44| آغاز گازرسانی به روستاهای صعب العبور لاریجان